wtorek, 2 września 2008

cisza..

scrap powstał pod wpływem chwili, dosłownie chwili...

zastanawiałam sie nad zdjęciem do scraplotka. chciałam wziąść udział w II edycji, bo warunki całkiem mi odpowiadają :) .. i nagle słyszę w radio Janusza Panasewicza 'po co słowa':

Jest cicho tak jakby cały świat
umówił się na milczenie..


i od razu wiedziałam co z nim zrobić ;)



do scraplotka się nie nadaje, bo guzików i koronki brak haha

brystol czerwony (czego chyba nie widać), napis na taśmie, biała akrylówka, rubons ;)

i to by było na tyle. od jutra znikam. tzn będę, ale jakby mnie nie było :)

więcej w czwartek ;)

buziaki

6 komentarzy:

Tores- pisze...

No i to miał być tytuł piosenki, a nie tekst. Ale co tam, i tak jest piękny. I ten kolor! Chyba się muszę odważyć i zrobić coś czerwonego.

email: Steph@SimonSaysStamp.com pisze...

you WON our Free Penny Black Stamp! Contact me to let me know which stamp you want ;)
THANKS FOR STOPPING BY! Love your blog!

magdalena pisze...

simon that's a lovely news for my! i'm so happy :) :) :)

finnabair pisze...

ok, minimalizm rządzi - kiedy jest mało dodatków, mocniej jakby po głowie uderza - nie?

magdalena pisze...

zgodzę się z Toba finn coś w tym jest ;)

joasiah pisze...

no no
gratuluje stempla
moge się poslinic?