niedziela, 31 sierpnia 2008

moje szczęście

ależ mam chrapkę na scrapowanie odstatnio! wczoraj zrobiłam LO nawet w jakimś magicznie szybkim czasie haha dwóch godzin haha. nie moge się napatrzeć na te matyldowe zdjęcia z plaży, o których było w poprzednim poście. kolejne z kolejki wyscrapowałam.

rozmiarówka tradycyjnie 20x20, co by potem zbindować razem. wydrukowałam sobie duże zdjęcie i nie za bardzo mi pasowało do takiej wielkości bazy, ale weszłam na Pencil Lines i znalazłam tam idealna mapkę jak dla mnie! oczywiście nie zgapiłam jej w 100 %, ani nawet 50 .. ale.. przynajmniej dała mi kopa do pracy :)

oto mapka:



a to moja wersja:



niewiele Tobie do szczęścia potrzeba... troszkę piasku, morza, nieba..

spokojnie mogłabym zliczyć to LO do prac beznożyczkowych ;0)

tym razem nie piszę z czego, bo nic tu nie ma..

i jeszcze czy ktoś może mnie proszę oświecić jak zrobić na blogspocie to, żeby zdjęcie było w średnim formacie, a po kliknięciu otwierało się w nowym oknie większe? bo wybór śrdniego formatu przy ładowaniu zdjęcia nie działa..

buźka!

2 komentarze:

finnabair pisze...

scrapek przeuroczy..a co do zdjecia to ja ładuję po prostu spora fotkę i zaznaczam opcję duże - i działa :)

magdalena pisze...

u mnie właśnie duże ani małe ani średnie zdjęcie nie działa. ale ja zawsze w sumie zmniejszam fotke. nastepnym razem spróbuje dać większą- zobaczymy co z tego wyjdzie. w każdym razie dzięki za radę!