poniedziałek, 15 września 2008

ale mam świetny humor!

a złożyło się na niego kilka różnych spraw.

po pierwsze spędziłam cudowny weekend u rodziców. pełna chata normalnie. nareszcie mogłam nacieszyć się nieco siostrą, rodzice matyldą więc wszyscy uradowani :)

po drugie dziś byłam pierwszy dzień w pracy. oj tak na powroty zdecydowanie już czas. dziecko dzieckiem, ale życie na wychowawczym powoli przestawało mi się podobać...w sumie podobać jak podobać, ale chyba potrzebuję od życia czegoś więcej niż tylko zabawy z dzieckiem i jej koleżankami... wróciłam więc na 4 godziny dziennie. od 8 do 12. mała ma świetną nianię, która przychodziła do nas już w sierpniu, więc nie było żadnego problemu z pozostawieniem jej obcej osobie. a i mi się przyda troszkę wytchnienia. w każdym razie w pracy luz blus był. ahh jaki ja mam dziś świetny humor!!!

po trzecie wróciłam do domu, a tam w skrzynce czeka na mnie niespodzianka: blog candy od simona!!! tak szybko żadna przesyłka z usa jeszcze do mnie nie doszła. ledwo tydzień szła! a jeszcze oprócz stempelka dostałam świecidełka!! THANKS A LOT SIMON!!

chcecie się poślinić?? proszę bardzo..



i tak sobie pomyślałam , że jak już mam taki dobry humorek to może by jakieś blog candy na moim blogu zaproponować.. czemu nie!! dobrym nastrojem należy zarażać!!! szczególnie w takie zimne i nijakie dni jak dziś..

zasady blog candy pewnie są gdzieś ustalone i mogłabym je ściągnąć, ale tak na poczekaniu wymyślam swoje: proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem i umieszczenie na swoim blogu linka do mojej zabawy. zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie losowania.

co można wygrać, bo to chyba najważniejsze jest:

zestaw rub-onów sztuk 20:



na komentarze czekam do czwartku 18 września do godz. 8.00 rano. zwycięzca zostanie ogłoszony wieczorem!

24 komentarze:

Tores- pisze...

Ja to bym miała świetny humor, jakby mi Simon przysłał te rzeczy, które zamówiłam i za które zapłaciłam ;(

Ale Twój stempelek świetny, fajnie, że Ci się udało.

A napiszesz, co robisz w pracy? :)

Tores- pisze...

Magdalena! Ty chyba jakoś czarujesz czy co :) Właśnie dostałam paczkę od Simona!!! Raaany, jak się CIESZĘ!!!

magdalena pisze...

Tores wiadomo ze czaruję!!! chwal się!!

martek pisze...

świetny stempelek

joasiah pisze...

ale stempelek
ty to masz szczęscie :)

Zuza pisze...

Piękny jest ten stempelek drzewniany. Zazdroszczę okropnie. Ciekawe co fajnego przy jego pomocy zrobisz. Może teraz ja będę miała szczęście?
Tu napisałam o candy:
http://studiolimonka.blogspot.com/2008/09/more-candy-and-more-and-more.html

minimysz pisze...

Fajny ten stempelek :)
A tu napisałam o candy http://miniaturka.bloog.pl/id,3706557,title,Kolejne-slodkosci,index.html

truskawkaM pisze...

gratuluje przesyłki i dobrego humoru :), u nas-Krakow- ciężko o dobry humor przy takiej pogodzie... ale rubonsy - odrazu poprawiają humorek ;)

Rydia pisze...

Super stempel - gratuluję
Cieszę się razem z Tobą .Pozdrawiam z deszczowego i zimnego Krakowa :*

Babsko pisze...

Tores hahaha :)

ja się zgłaszam do candy ;)

lalalla pisze...

to i ja gratuluje, stempelek śliczny, tez kiedyś wygrałam ale tylko takie świecidełka jak Ty;) a tu mój post o twoim candy:)

http://doris86place.blogspot.com/2008/09/nowe-sodkoci.htmlu

Danka M. pisze...

Przecudny stempelek.
Nie brałam jeszcze udziału, nie zgłaszałam się ale kiedyś musi być ten pierwszy raz więc jestem.

rudlis pisze...

Stempelek śliczny, świecidełka też:)
No i cieszę się, że masz świetny humor :) bo dzięki temu mamy szansę na Twoje Candy ...hihi

mamami pisze...

Nigdy nic nie wygrałam, zgłaszam sie do candy :)

monika pisze...

witam, ja po raz pierwszy i to wlasnie dzieki tej "candy'owej" zabawie. na pewno bede tu zagladala tak tu urzekajaco. pozdrawiam.monika

Barbarella pisze...

ja Ci zazdroszczę i stempelka i tego , że udało Ci się wrócic do pracy... ja nie mam do czego wracac i mam dołaaaaaaaaaaaa ;((((((((( i w ogole Buuuuuuuu:(((((((((
sorry, nie chcialam tak pesymistycznie :(

Ingrid pisze...

hej,
no to Kochana ja już nałogowa maniaczka tych rubonsów :o)
wpisuje się, z nadzieją, że może mi się uda w losowaniu, hehe(bo ja nigdy nie mam szczęścia w losowaniach)
bardzo się cieszę, ze super spędziłaś czas z rodzinką, podziwiam, że masz siłę wracać do pracy zawodowej, ja tam wolę mieć jeden etat, hihi(gospodyni domowa i jestem z tego dumna :o)
super, że Matyldą zajmie się świetna babeczka :)
no i fajnie, że masz tyle energii i zapału,
przesyłam buziaki
ulka

RosaliaArt pisze...

i ja się zgłaszam:D

Kamaftut pisze...

Ja tez sie zgłaszam, a co by nie :)

Pejtoon pisze...

niesamowity jestem stempelek, już czekam na Twoje kartki i inne rzeczy w których w głównej roli będzie ON :) Gratuluję zwycięstwa :)
A co do pracy, myślę, że to dobrze, że wróciłaś i cieszę się Twoim szczęściem :)

I ogromnie Ci dziękuję za zabawę, którą dostarcza Blog Candy :) Oczywiście notka pojawiła się u mnie na blogu.

Pozdrawiam
Marta

Juunka pisze...

Ten stempelek jest cudowny. Byłaś wtedy jakieś 3 komentarze przede mną :D Gratuluję wygranej u Simon i.... no zgłaszam się do Candy :)

anai.pl pisze...

ha. to i ja spróbuję. Pierwszy raz. zachęciłaś mnie swoja wygraną u Simona :) Może tym razem mi się poszczęści?

i cieszę się, że pozytywnie :)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Zazdroszczę tego stempelka od simona :)
I nie dziwię się, że masz dobry humor :)
Też bym takowy miała.
Buziolki!!

Ana pisze...

kurcze 9 minut zostało, ale się wpisuję:)
moj blożek jest tu:
www.notki-lary.blogspot.com