wtorek, 2 września 2008

wygrałam!!!!

to niewiarygodne, ale dziś napisałam komentarz na blogu u Simon says stamp i... wygrałam :) teraz moge sobie wybrac 1 stampa z nowej kolekcji zimowej :)

ależ jestem podekscytowana :) tylko net mi nie chce chodzić i nie moge dostać się do tych stempelków :(

I won!

It truly amazing, but I won a stamp on Simon says stamp blog! It the first time ever I won something!! I am so happy to choose one of the stamps from new winter 2008 collection ;)

I am sssssssSo excited :)

5 minut później : ok to już mam! miłość od pierwszego wejrzenia!!

5 minutes later: ok I have one! this is love from the first sight!

5 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Szczęściara!!!!!

Barbarella pisze...

ach Ty :D
Gratulacje :)

magdalena pisze...

wiadomo że szczęściara, bo chyba pierwszy raz w życiu coś wygrałam :)

rudlis pisze...

Gratuluję :))) Wygrania i oczywiście wyboru ślicznego stempelka :)

Pejtoon pisze...

gratuluję :D
A stempel boski :D Lepiej chyba nie mogłaś wybrać :)