środa, 10 września 2008

dzieje się dzieje!

oj dzieje się u mnie dzieje! ostatnio 4 dni byłam z myśliwymi na wsi. normalnie to jeżdżę z nimi to tu to tam, ale tym razem trafili mi się tacy, którzy tylko na kwaterze siedzieli. oczywiście wcale mnie to nie zmartwiło, bo dzięki temu miałam całe dni na scrapowanie :)

i wena przybyła ;)

powstało 8 scrapów pojedynczych i 1 album :)

masakra jakaś normalnie scrapowa...

i muszę przyznać, że przygotowanie mi do scrapowania poszło średnio ;) zapomniałam między innymi wyciskarki dymo i maty... ale poradziłam sobie. papiery (jak to się stało?) zabrałam tylko w zestawie fioletowym ?! nie za bardzo mi pasowało, ale dzięki temu mam kilka fioletowych scrapów..

ale póki co pokażę wam scrapa zielonego. tradycyjnie matylda...

śpij kochanie śpij i o aniołkach śnij..



a tak z innej beczki to okazało się, że kiedy mamy nie ma w domu matylda zasypia bez problemu w 5 min.

bez płaczu...

bez cycka...

3 komentarze:

Tores- pisze...

"a tak z innej beczki to okazało się, że kiedy mamy nie ma w domu matylda zasypia bez problemu w 5 min.
bez płaczu...
bez cycka... "

NO! I czy to nie jest niesprawiedliwe!? Skandal.

Dawaj

Barbarella pisze...

rewelacja ...
papier, stemple i zdjęcie :)

"a tak z innej beczki to okazało się, że kiedy mamy nie ma w domu matylda zasypia bez problemu w 5 min.
bez płaczu...
bez cycka... "

Chyba muszę spróbować ;)
Ciekawe po ilu minutach Bartek by mi kazal wracac :D

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Madziu piękny scrapm tekst też bardzo pasuje! Jeżeli chcesz zmienić to mój tekst jest tekstem kołysanki z tego linka http://bajecznik.com/dobranoc-juz-czas/ Buziole!!