poniedziałek, 2 czerwca 2008

patrzę w niebo..

jest taka jedna fotka Matyldy na punkcie której mam totalnego świra. mogłabym sobie nią wykleić cały dom i patrzeć się bez przerwy..

mała od urodzenia, jeśli chce sobie pociumkać paluszki to zawsze serdeczne i jakoś tak dziwnie od tyłu.. dokładnie jak na fotce.. do tego jest takim aniołkiem.. na zdjęciu oczywiście.. ahhh

postanowiłam je więc wyscrapować. wena naszła mnie na całego [cała noc- jeden scrap hehehe to się nazywa dopiero wena! i tempo!]. poza tym przyszły rubonsy od ady, w których jestem zakochana po uszy [napis sweet]. znalazłam tez odpowiedni wiersz gdzieś w czeluściach internetu dokładnie tutaj autorstwa madzi-77. Cały wiersz nie do końca do mnie przemawia, ale w pierwszych trzech wersach zakochałam się bez pamięci.. wydają się być idealne do tego właśnie zdjęcia.

powstało więc coś takiego: ;)





papier daisy d's premium, kalka techniczna, rubons od ady, stempelek od ibiska, tusz z kompletu z chińskimi literkami, szycia maszyną, brudzenia patyną




a tak jeszcze wyzna w tajemnicy, że scrap ten leży na stole w salonie i bez przerwy się na niego gapię!!

wariatka... wiem..



buźka

edit: wstawiłam rano lepsze zdjęcia ;)

3 komentarze:

Babsko pisze...

piękne zdjęcie w pięknej oprawie :))

poniższy scrap też świetny!!!

hmm, a czy to aby nie ty pisałaś na passion, że nie robisz pojedyńczych bo nie wiesz co z nimi później robić? haha ja dalej twierdzę, że jeśli ktoś już zacznie to nie może przestać :))

magdalena pisze...

nula dokładnie tak!!! ale teraz juz mam w planie zakup bind it all i zrobię z tego kiedys album...

poza tym faktycznie łatwiej jest się zabrać za 1 stronę niż cały album..

Filka pisze...

urocza księżniczka :)
piekne oczy... i jaka karnacja :o

Scrapki dawaj w album, wspaniale sie prezentują pod folią :*