poniedziałek, 16 czerwca 2008

1 narodowy zlot scrapbookingowy

nadszedł nareszcie ten dzień. sobota 14 czerwca i zlot w warszawce. o 4 rano zapakowałam Matyldę do samochodu i w drogę. podróż trwała 6 godzin. mała na szczęście cała drogę spała. obudziła się 10 min przed metą ;)

na zlot wpadłyśmy dużo przed czasem, na szczęście dziewczyny już tam były. troszkę można było odpocząć zanim wszyscy zaczęli się schodzić ;)

potem trudno powiedzieć co się działo, bo działo się tak dużo. dzikie mnóstwo kochanych forumowiczek. pomijam już te, które nie mają zdjęcia w avatorkach, że ich nie poznawałam, ale ja nawet tych, co i zdjęcia mają też nie poznawałam. dobrze, że były identyfikatory, choć szczerze to też nie za dużo dały chyba.

za dużo nas było.

dużo za dużo, żebym mogła to wszystko ogarnąć.



a co się działo?? hmmm...

odbyły się i miszczostwa. oto uczestniczki w pełnej krasie, choć mam wrażenie, że nie wszystkie, które w zabawie brały udział. i wstyd się przyznać, ale połowy dziewczyn ze zdjęcia to nie znam..

tzn pewnie znam, ale w ogóle nie rozpoznaję ;0)



całe miszczostwa wygrała wolfann, ta w niebieskiej koszulce, ze swoim przeboskim scrapem!! czad malina jej wyszła normalnie!! ;) i nie mogło być inaczej, w końcu scrapowałyśmy przy jednym stole ;)



a to nasz scrap, który w zamyśle wyglądał zupełnie inaczej... zupełnie zupełnie inaczej ;)



a to jedna z najważniejszych osobistości na całym zlocie hehe.

jak tylko rozpoczęły się miszczostwa zasnęła i obudziła się pod koniec. zawsze wiedziałam, że moje dziecko potrafi się znaleźć w każdej sytuacji hehe.



jeśli chodzi o konkurs na scrapa scrappassion 30x30 wygrała finn. nagroda w pełni zasłużona, choć moim faworytem był scrap kamaftut. i mam wrażenie, ze to publiczność miała wybierać wygranego scrapa, a wybierała szanowna komisja organizacyjna ;) choć może mi się tylko tak wydaje, ze miały być jakieś losy ?! mam nadzieję, że te wszystkie scrapy gdzieś będą pokazane :0)

za to konkurs na album harmonijkowy, zupełnie niespodziewanie, wygrałam JA !! hehe a mój ślubny stwierdził, że on jakiś niedokończony jest heheh



i to moja nagroda do której non stop się ślinię ;0)



pudełko do przechowywania papierów (30x30 cm.) z siedmioma teczkami, w każdej teczce zestaw papierów (2 kartony, 4 kolorowe papiery, 1 arkusz kartonowych ozdób) - papiery posegregowane kolorystycznie!!! BOMBA!!

i mogę go już pokazać:

zastosowałam tu patent z dzwoneczkami i wiązaniem dookoła ściągnięty od Tores





















potem była wymiana pudełek. ja losowałam jako przedostatnia i miałam fuksa, bo E, która losowała przede mną wylosowała moje pudełko. a mało brakowało i bym sama swoje wylosowała ;) ja za to wylosowałam pudełeczko brydzi58, które jest przepiękne, a w środeczku ma całą masę boskich pierdułek!! dzięki brydzia, bo osobiście nie miałam nawet jak podziękować {torba}!!



sklepy się także wystawiały, ale ja jakoś nie miałam weny na zakupy. dopiero jak wygrałam konkurs na album harmonijkowy to jakoś mnie naszło i coś tam kupiłam sobie



poza tym wystawiła się też Gizmo z bazami, której nie omieszkałam ominąć przy robieniu zakupów ;) dziewczyno wielkie lowe normalnie za to coś ty nam tam przytargała i z niecierpliwością czekam na więcej heh



no i po tym wszystkim o 17 zwinęłam się już do samochodu. co prawda był jeszcze quiz, ale perspektywa spędzenia kolejnych 6 godzin w samochodzie skutecznie pognała mnie w jego stronę ;)



Matylda była taka wymęczona, ze ledwo wsiadła i od razu zasnęła. spała prawie do domu..

a w domu byłyśmy o 24! Ahhh to był długiiiiiii dzień, ale jaki cudowny!!!!

Dzięki babeczki!

Filka, Nulka- za organizację i serducho włożone w to, żebyśmy się wszystkie mogły spotkać.

Bea- tak się potwornie cieszę, że cie poznałam!! I, że nawet mogłyśmy sobie troszkę razem poscrapować!!

Wolfann- dzięki za te cudne 2 godzinki na miszczostwach!

Joasiah- nareszcie udało nam się spotkać :) bo gadamy ze sobą prawie codziennie ;)

Barbarello- super, że pojawiłaś się z małą Hanią. i że pobyłaś z nami choć troszkę, pomimo jej marudzenia ;) i , że nasze maluszki mogły się poznać ;)



Nela5- za pogaduchy!! dzięki!!

Yoasia- super było cie w końcu poznać!! i dziękuję za prezenty matyldowe!

kamilcia_w - za pokaz wielkie dzięki i za to, że nareszcie choć przez chwilę mogłyśmy pogadać :) bo jakoś wspólne spotkanie nie za bardzo nam do tej pory wychodziło ;) buźka!

coffie wariatko ;*

Agata viel Rydia :*

i mogłaby tak jeszcze wymieniać i wymieniać... było też kilka osóbek z którym pogadałam sobie dość długo, ale zabijcie mnie nicków nie pamiętam!! ale wam tez dziewczyny dzięki wielkie za wspólnie spędzony czas!!!

i jeszcze jedna sprawa tak na przyszłość!! ze względu na fakt, że sponsorzy dopisali na całej linii, w przyszłym roku biorę udział we wszystkich organizowanych konkursach!!!! bo serio warto!!! a teraz np scrapów 30x30 było tylko 8 szt.. ja sama nie zrobiłam, bo nocy mi nie starczyło (mądrze wszystko na ostatnią chwilę odłożyłam), ale za rok będę wszędzie!!!!

i obowiązkowo na zlocie oczywiście też hehehe

buziole wszystkim!!

ps dacie wiarę, że tego posta pisałam cały dzień ;)

8 komentarzy:

joasiah pisze...

wow ale długi post ale przeczytałam z ciekawośćią :)
a co do nagrody to dla mnie w pełni zasłuzona :) i brawa dla tej pani !!
i ja tez dziekuję za pogaduszki i ze moglysmy sie spotkac bo jak codziennie sobie paplamy to i w realu trzeba bylo popaplać a ja jestem gadula straszna....:P

Bea pisze...

Madzia!!! zaszalałaś!!! ależ się napisała!!! relacja na ósemkę!!

Nela5 pisze...

no no przyjemnie się czyta i do tego super fotki, dzieki za pogaduchy również ;-)))) ucałowania dla MAtyldki

pozdrawiam/Nela5

magdalena pisze...

no wiecie wydarzenie było nie lada więc i sprawozdanie takie być musiało ;)

brydzia58 pisze...

rewelacyjny reportaż :)

mam cichą nadzieję że chociaż część tych pirdułek się przyda (zawstydzony)

buziaki dla Matyldzi :*

Rydia pisze...

no jaka fantastyczna relacja ze Zlotu, jestem pod wrażeniem .
Cieszę się ogromnie, że poznałam Cię w realu .
Pozdrawiam ,ściskam i posyłam buziolki :) Proszę o ucałowanie Matyldy :*

Kamilcia_W pisze...

buziak ogromniasty dla Ciebie...nawet nie wiesz jak sie ciesze że miałam okazję Cię poznać, a zdjęcia Matyldy to pokazuje komu sie da, ona taka śliczna :*

asia wu pisze...

Gratuluję jeszcze raz wygranej! Album tak bardzo mi się podoba, takie pomysłowe rozwiązania na różne skrytki, pop-upy i inne bajery. Natchniona przez Ciebie też robiłam pokonkursowe zakupy, a potem się zastanawiałam gdzie wszystkie pieniądze odpłynęły ;)