czwartek, 5 czerwca 2008

pomocy!

wczoraj powstało coś takiego:



jest to zdjęcie Matyldy z dnia, w którym po raz pierwszy usiadła sama. i taki miał też być podpis. ale teraz jak patrzę, to napis już siedzę czy coś w tym stylu zupełnie mi nie pasuje. raczej trzeba by chyba było coś z tym chrupkiem wymyslić. pół nocy poświęciłam na główkowanie wczoraj i nie wpadłam na żaden genialny pomysł..

dlatego też prośba do was! pomóżcie i podrzućcie jakiś tekst, który mogłabym tam umieścić!! będę dzwięczna baaardzo

aha i jeszcze jedno! będę 14 czerwca w warszawce!! na mur beton!!

11 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

hmmm

"Chodź do mnie"

:p

(no twórcza to ja dzisiaj nie jestem :P )

Tores- pisze...

"Kto ty jesteś?" :)
Super, że będziesz na zlocie!

magdalena pisze...

heheheh oba dobre ;) czekam na więcej i na pewno wybiorę jakiegoś smaczka ;)

Zielona pisze...

Nie mam jako pomysu ale scrap udany :D

Renny Berryboar pisze...

"Jeszcze tylko opanuję chodzenie..."
ale to straszliwie długie :/ I chyba głupie, nie? Dobra! Liczy się burza mózgów :P
Ale scrap uroczy :)
Pozdrawiam :)

asia wu pisze...

Sysunia? Tak mi podpowiada moja chora wyobraźnia ;)

Bardzo się cieszę, że udało się wszystko pozałatwiać i będziesz na zlocie ;)

cwasia pisze...

"Chrupek jak chrupek, za to ja - SAMA SłODYCZ"

Filka pisze...

"chrupek jak chrupek - ale ja siedzę !!! " hahaha


Ja sie upieram zeby jednak cos z siedzeniem było... pokazując to zdjecie będziesz miała cały czas akcje że to pierwszy duposiad, pokazując innym też pewnie będziesz mówiła ze tu malutka pierwszy raz usiadła :)))

super że bedziesz na zlocie :)

magdalena pisze...

no nie mogę !! chrupek jak chrupek ale ja siedzę! chyba właśnie z tego skorzystam ;) jest i chrupek, i że sama siedzi !!!

lowe normalnie :*

Kamila pisze...

oglądam Twoje scrapy z Matyldą i są po prostu świetne !! takie proste, ale niezwykle naładowane :) ogromnie mi sie podobają.

swietlicowo pisze...

strasznie fajny ten scrapek!