czwartek, 1 maja 2008

miedzynarodowy dzień scrapbookingu!

jak dobrze, ze mój ślubny od rana na ryby się wybrał, a mała śpi, bo dzięki temu mogę troszkę po waszych blogach pobuszować. mój era blueconnect działa w tak zastraszającym tempie, że na maxa to 3 strony mogę przeglądać, żeby nie zawiesić sieci. ale to zupełnie inna historia.

weszłam dziś na bloga do naszej kochanej nulki, a tam taka informacja! 3 maja mamy nasze święto! międzynarodowy dzień scrapbookingu. hehe niedługo już nikt nie będzie pamiętał, jakie to 3 maja święto było i wszyscy będą przekonani, że wolne mamy z tego właśnie powodu!

i przyszedł czas na refleksje. skoro mamy już nasze święto, to trzeba to opić. tylko, że ja nie piję.. chwilowo.. od półtora roku ;) więc trzeba to w inny sposób uczcić :) no i jaki najlepszy pomysł przychodzi mi do głowy?? oczywiście wielka wyprawa na narodowe spotkanie scrapowe, które 14 czerwca odbędzie się w warszawce! co prawda kawał drogi tam mam i na dotarcie, i powrót dodatkowe 2 dni potrzebuję, ale przecież taka okazja się szybko nie trafi ponownie. tym bardziej, że u nas na pomorzu ciężko o spotkania. jakoś wszystkie mamy daleko o siebie. nie to co laseczki na południu. te to się non stop spotykają! więc nie można być aż tak daleko w tyle!

czas poznać wszystkie te nasze forumowe wariatki! ot tak. miało być dziś deszczowo, a tu niespodzianka i za oknem słonko wyszło. jakaś radość mnie ogarnęła i właśnie postanowiłam jadę! będę! i żebym się tylko nie odważyła zmienić zdania!!~

do zobaczenia wariatki!!

3 komentarze:

joasiah pisze...

no ja se mysle ze bedziesz i nie ma odwolania bo ja się tez postaram byc :)

Filka pisze...

cieszę sie ze bedziesz :*

Babsko pisze...

no! i ani mi się waż zmienić zdanie! :))) {kiss kiss}