poniedziałek, 14 kwietnia 2008

witam wszystkich!!

wszyscy mają bloga, więc i ja postanowiłam założyć mniej lub bardziej twórczego ;). długo się przed tym wzbraniałam, ale w końcu zdecydowałam się. chyba zrozumiałam, że taki blog to niezła motywacja do pracy ;) a motywacja to jest to, czego teraz potrzebuję najbardziej, bo lenia mam totalnego!!! tak więc i ja już też mam ;)

i na pierwszy ogień idzie chotto, które już od listopada!!!!!!!!!! zalegałam dla mamamisi!!!!!!! i jakoś mi się troszkę przedłużyło.... dlatego tez postanowiłam, żeby było to coś powalającego, czego się spodziewać na pewno nie będzie. wydaje mi się, że się udało.

jest to albumik z przezroczystymi kartami- ze zdjęciami Dominika z ogrodu. każda kolejna karta jest o 6 mm dłuższa od poprzedniej. karty są obszyte ręcznie , każda w innym kolorze. wszystkie motylki są 3d tylko zapomniałam o tym oczywiście robiąc zdjęcia ;)

rogi są wypuncherowane motylkiem, bo wydawały się być troszkę za ostre.
















a tu karty pojedyńczo:



















chyba przesadziłam z tymi fotkami ;)

i jak zwykle mnie się podoba strasznie ;)

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Podoba mi się :)
Z czego zrobiłaś tą bazę?
Za mną też od dłuższego czasu chodzi taki album.

Tores- pisze...

O w mordę, o w mordę :)
No to z grubej rury zaczęłaś! Bardzo fajna rzecz i bardzo kolorowa. Śliczność.

truskawkaM pisze...

Tpres to pieknie ujeła :D z grubej rury zaczełas :D brawo :)

świetnie wyszedł Ci ten albumik :)

Zielona pisze...

No nieźle to wygląda :D

Śliczny album :)

No i witam w blogowym świecie ;P

magdalena pisze...

dorko baze zrobilam z takiego czegos nie wiem jak to sie nazywa... jutro pokaze...

z grubej rury hehe... to ja jeszcze polecę... drżyj ziemio!!

a tak z innej beczki to od rana nie laduja mi sie fotki na fotosik i nie moge sie na forum pochwalic...

Babsko pisze...

jest piękny!!

Jaszmurka pisze...

Nooooo małpo :P

W końcu doczekałam się Twojego bloga :D

będę zaglądać :* i już podlinkowuję 8)

Jaszmurka pisze...

a kurde! z wrażenia zapomniałam napisać, ze album czadowy!!!

:D

:*

magdalena pisze...

wiem wiem juz chyba wszyscy mieli tylko nie ja... ale udało się! i teraz zaczynam scrapować na maxa! ;p

Nela5 pisze...

ja ci się nei dziwię moja drogą, ze ci się podoba... bo mnie też ;-))))))))

UHK Gallery pisze...

Super, super, lato w pełni!!! Witaj niu blogu!!!!!!!!!!

Filka pisze...

osz w mordeczkę , człowiek wchodzi powoli i nieśmiało a tu taki strzał w paszczę ! piekny album !!!!!

Barbarella pisze...

Świetnie ciotka, że i u Ciebie można ślad już zostawić :)
No i btw , powtórzę za Nasza Imienniczką - Tores- z grubej rury ... kobito :O

Bea pisze...

no tak, a ja tu wczoraj z rańca z 8 razy próbowałam się wypowiedzieć, ale chyba guziki zatkały wszystkie sloty czy co...
guzik zostało z tego co napisałam widać to... (w sensie, że nie widać)
ale do sedna...
Bierze mama przykład z córy i bloga zaczyna prowadzić ;) obiecuję zaglądać jak i do Matyldzi!!!
Magdaleno - wytrwamy w tym blogowym życiu!! ;) (też otwarłam właśnie mały kącik ;))

A album jest osiem :)