wtorek, 15 kwietnia 2008

Baza

Dla wszystkich zainteresowanych. To jest to , z czego zrobiłam bazę. Nie wiem jak to nazwać może koszulka?? Używałam tego do przechowywania zdjęć. I zupełnie nie wiem skąd się to wzięło w moim domu. Ale już kilka lat leży. Pamiętam , ze jeszcze na studiach tego używałam. Fotka ma 10x15 więc wielkość coś 14x20 jest.

Generalnie świetnie się tnie nożyczkami i skalpelem. Nie ma też problemu z punczerami, bo nic dodatkowo nie rwie się, nie pęka (a obawiałam się, że tak może być).

Podsumowując idealnie nadaje się na bazę, a że mam jeszcze sztuk kilka na pewno na jednym albumiku nie skończę ;)



Acha, a model na zdjęciu to mój ślubny z karpikiem...

2 komentarze:

joasiah pisze...

fajne te przezroczyste cuś :P
mam nadzieję że zobaczę nowe pracki i że mały pożeracz czasu pozwoli ci poscrapować :P

magdalena pisze...

ja też mam nadzije, czaje sie na jeszcze jednego scrapka na takiej bazie ale mała nie za bardzo chce pozować do takiej fotki jaką bym chciała. już któryś dzien się zamierzam i nic... ale cierpliwa jestem :)