piątek, 18 kwietnia 2008

ja i ciotka ewelka

jak już mówiłam kiedyś posiadanie bloga mobilizuje do pracy. ostatnio niewiele scrapowego działo się u mnie. jednak wracam! od wczoraj robię album dla mojej najukochańszej siostry, która mieszka daaaleko stąd i tylko raz była w polsce, od kiedy matylda jest na świecie. już dawno chciałam się za niego zabrać, ale jakoś nie miałam weny. w końcu udało się. wczoraj zaczęłam i mam już 3 strony!!! tak tak jest się czym chwalić, bo normalnie popełnienie jednej zajmuje mi cały dzień. co prawda siedziałam do 3 w nocy, ale jest! jeszcze tylko 9 i będzie album gotowy ;)

zrobiony jest on na bazie od naszego ciasteczka. papiery bez metki zakupione w mega zestawie od kamaftut. całość ma być brązowo-różowo - niebieska.

na okładce wymarzony stempel maya road make a date oraz literki zakupione tutaj. zdjęcie podszyte ręcznie brązową muliną. różowe kółeczka wycięte z pianki średnim fiskarsem, tzn. wystukane chyba ;)

na stempelku jest march 2008, czego nie widać tu na fotce. następnym razem zrobię lepsze fotencje.




pierwsza strona to zawijasek Autumn Leaves elegant flourishes z tuszem colorBox stucco. różowy stempelek to ColorBox rouge, a motylek wyciągnięty z zestawu zwykłego alfabetu chińskiego, w którym był też cały zestaw zwierzaczków. destination unknown to postmarks Autumn Leaves. i do tego przeszycia białą muliną.



kolor stempla z zestawu postmarks to dark peony z Coloroxa.




tusz niebieski to najzwyklejszy z zestawu naszych chińskich literek. stempel journaling z AL. napisy wytłaczarką. po prostu zakochałam się w tak porozcinanych pojedynczych literkach! jedyny minus to brak polskich liter i choć próbowałam dorobić zawijaski na żywca je troszkę widać.tu w ogóle.

to tyle na dziś uciekam z małą na spacer.

buziole

7 komentarzy:

truskawkaM pisze...

pieknie :) niestye w galeri forumowej nie ma tyle slicznosci , wiec dobrze ze tu zagladam :p jest na co popatrzec :)

Yoasia pisze...

Sliczny jest i taki ciepły:) bardzo fajne dodatki i rozwiazania:) oj potrafisz ty robic albumiki, potrafisz:)

Zielona pisze...

Śliczny albumik powstaje :)

magdalena pisze...

truski powoli w galerii forumowej też bedzie. systematycznie ;)

pasiakowa pisze...

Fajniutki. Taki.. ciepły bardzo ten albumik :)I zdjęcia w nim są genialne :)

A pomysł na bazę z poprzedniego posta jest ekstra :) Może coś kiedyś podobnego wykombinuję :)

Pozdrowienia cieplutkie!

joasiah pisze...

świetny albumik
ja poproszę o więcej :)

Barbarella pisze...

Madziu, ślicznie :)