wtorek, 25 listopada 2008

Zima!

Czy u was też jest taka zima jak u nas? 40 cm śniegu i ciągle pada. Lodowisko na całego. W połowie wiosek dookoła nie ma prądu. Nadajnik ery, z którego mój ukochany laptop odbierał internet też przegrał walkę ze śniegiem. Od kiedy zaczęło padać nie mam internetu.

W pracy masakra. Kocioł taki, jakiego jeszcze nigdy nie było. Nasz największy klient najpierw wysyła nam zlecenia, a później je kasuje. Nie mogę się odnaleźć w tym cały bałaganie. Do tego jeszcze nie wiedzieć czemu z kompa w pracy dostęp do naszego forum mam zastrzeżony. Będę musiała coś pokombinować i postarać się to odblokować.

A póki co to zalegam z 2 liftami edycja kreffcika i mamami, nad którymi w tym bałaganie też nie mogę się skoncentrować. Są na takim etapie jak ostatnio- prawie gotowe - brakuje tuszy.Tusze co prawda już są, ale za to zgubiłam gdzieś chyba głowę.

Szukam szukam i nic. Chyba gdzieś się zakopała w śniegu. Albo ubrała łyżwy i śmiga gdzieś po chodnikach.

Bardzo proszę czy ktoś mógłby przekazać na forum, że muszę wypaść z obu edycji. Przepraszam baaaaaardzo za przeciąganie i za stresy, bo domyślam się, ze wszyscy na mnie czekają. Złośliwość rzeczy martwych!

Z niecierpliwością czekam na... koniec zimy chciałam powiedzieć. Ale na koniec zimy nie czekam. Śniegu tyle, że dziecko moje codziennie na sankach. Czekam tylko aż łaskawie era uruchomi odbiornik, żeby mi wrócił internet. A biało niech będzie do końca zimy!!

1 komentarz:

elka pisze...

Kurdę może się w końcu odkopiesz z puchu białego to zapraszam wtedy na bloga do zabawy