czwartek, 20 listopada 2008

AudioFeels.

normalnie nie oglądam telewizji. od kiedy okazało się, że w mieszkaniu, które wynajmujemy- kablówka była podłączona na lewo- nie mamy też za dużo programów. jedynka, dwójka i polsat. i to nam w zupełności wystarczało, bo telewizor i tak nigdy włączony nie był. i wtedy pojawił się ten cholerny program.. masz talent.. na tvn-ie, którego nie mam... serdecznie się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że na stronie masz talent filmiki są za darmo! od tamtej pory z niecierpliwością czekałam na niedzielę, żeby móc sobie oglądnąć wszystkich uczestników ;)

weekend spędziłam w lesie daleko od tv, daleko od internetu.. dziś mi się przypomniało, że mam zaległy odcinek do zobaczenia!!! i pierwszy film jaki mi się otworzył to oni- AudioFeels. od razu wpakowałam się tez na ich
profil myspace i znalazłam wykonania innych utworów... a potem jeszcze więcej na YouTube.

przy tym po prostu wymiękłam. może tu nie do końca chodzi o nich, a o tę pannę, która śpiewa. i koniecznie trzeba zobaczyć, bo samo słuchanie do mnie tak nie przemawia. i siedzę tak już nie wiem jak długo i tylko słucham od nowa... nie mogę przestać!! absolutny nr 1!! i jak dla mnie dużo lepszy od oryginału- zarówno oni, jak i Kasia !!!




a tu jeszcze utwór, który wykonywali w półfinale. pełen szacun.





i na koniec wyczajcie jeszcze to:
aż się serducho raduje :)



nie będę was molestować więcej. jak się wciągniecie tak jak ja to znajdziecie wszystkie ich utwory ;)

i tak sobie myslę, że kurdę zajebiści są! zajebiście robią to co robią i do tego jeszcze świetnie się bawią! tak trzymać chłopaki!

3 komentarze:

aaaasssssaaaaa pisze...

no kurde zajebiści są:)

Jaszmurka pisze...

nooo chłopaki wymiatają!

Ja mam kablówkę... i co z tego - tivi oglądam sporadycznie. A już mam talent to chyba wtedy jak mi Filka przypomni- czyli nigdy ahahahaha (bo ona zawsze po fakcie do mnie mówi)

ALEXLS pisze...

Wypatrzylismy ich z Mezam na necie na dluuuuugo przed konkursem i cieszymy sie, ze tak daleko zaszli:)