sobota, 12 lipca 2008

wyzwanie lipcowe

targnełam się wczoraj na wyzwanie lipcowe na forum scrappassion.

szczerze mówiąc w zakładkę "wyzwania" nigdy nawet nie zaglądałam, ale po poście Tores u niej na blogu, pomyslałam sobie kurczę czemu nie?!

a ile mi ono sprawiło trudności! nigdy jeszcze z mapką nie pracowałam i wydaje mi się, ze wbrew pozorom wcale to nie jest takie łatwe.

do tego pobiłam chyba rekord [no mój na pewno] w ilości zerwanych nitek szyjąc na maszynie! tym razem udało mi się zerwać 4 razy [czyli po razie na brzeg kartki] i co ciekawe tą górną, a nie dolną! dla bezpieczeństwa jednak nawlokłam cały bębenek [ten dolny ;)] białą nitka i nawet go nie wymieniam. jak już jakimś cudem udało się, że dolna nitka się nie zrywa, to będę szyć białą od dołu dopóki się nie skończy :)

tak więc i jest. co prawda scrap miał być zatytułowany prezesowa, ale nie mogłam dobrać literek. niby alfabetów mam pełno, a jednak nic mi nie pasowało. skorzystałam więc, ciekawostka haha, z rub-ona :)

tak wyglądała mapka ze strony Pencil Lines:



a to moja interpretacja:



i szczegóły:





użyte materiały:

papiery daisy d's + kawałek ksiązki ;), brązowa farba, tusz cat's eye w kolorze maroon, biała mulina i rub-onsiki ;) z zestawu creative imagination- official princess

i to by było na tyle. w weekend nie scrapuję, bo mamy w okolicy jakiś koncertowo- imprezowy wysyp kulturowy :)

9 komentarzy:

asia wu pisze...

REWELACJA! Zdjecie w zestawieniu z rub-onem (leze!), wszystkie warstwy i kolory, super, super, super!

Tores- pisze...

No nie wiem, no nie wiem, moim zdaniem PREZESOWA pasuje lepiej :D
Świetny skrap i bardzo bardzo się cieszę, że się skusiłaś na to wyzwanie!

magdalena pisze...

hehe dla mnie tez ta fotka kojarzy się tylko i wyłacznie z prezesową ;)

magdalena pisze...

poza tym Tores wiesz - nie mam rub-ona z napisem prezesowa ;)

a.batory pisze...

super
i .......jak fajnie że ten rubonsik w kółku jest ..tak jakos równoważy te prostokąty i kwadraty ...zawsze mi sie takie głupoty rzucają w oczy , cóż;))))

Rydia pisze...

No nie mogę ,no rewelacja ,wszystko idealnie do siebie pasuje ,a Matylda jest THE BEST

Babsko pisze...

fajnie sobie poradziłaś z mapką!!!

Bea pisze...

Ślicznie!!! Panna M. tu jak szefowa wygląda!!!

Jaszmurka pisze...

Szczerze podziwiam tak doskonałe odwzorowanie mapki :) (mi się to nie udaje :P )