środa, 23 lipca 2008

wszystko o miłości..

tak brzmi temat wędrowniczka uhk, który przywędrował już do mnie wieki temu!ale leżał i leżał! o nie tak , że nie mogłam się za niego zabrać, ale przyszedł w parze z wędrowniczkiem kianit o optymizmie i ten temat jakoś mi nie za bardzo leżał, więc wrzuciłam oba do jednej beczki.

wytyczne były takie, że ma być brązowo-gazetowo-kremowo i ewentualnie zielone dodatki.

najpierw, już wieki temu postanowiłam, że dołączę to zdjęcie- moje ukochane z naszego jakby pleneru poślubnego ;)chyba nie widać, ale mój b. trzyma w rękach wędkę taką malutką podlodową ;)



potem długo szukałam odpowiedniego motta i znalazłam. wczoraj. przez przypadek. choć pewnie to nie był przypadek. tak właśnie miało być i już.

Miłość nie jest pojedynczym wydarzeniem, ale klimatem, w którym żyjemy, przygodą życia, podczas której uczymy się, odkrywamy, dorastamy. Nie da się jej zniszczyć jedną pomyłką ani zdobyć jednym ciepłym słowem. Miłość tworzy atmosferę - atmosferę serca.


— Ardis Whitman




użyte materiały:

(o zgrozo!! nie znalazłam pasującego do całości rub-ona!!)

  • kawałek strony z książki,
  • kartka z notesu,
  • kartka z bloku technicznego kolorowego (bardziej jest kremowa niż żółta),
  • ćwieki śrubki z rayera,
  • brązowa farba akrylowa,
  • napis z wytłaczarki dymo na czarnej taśmie dymo,
  • zszywki zakupione na ebay.com dzięki kayli (brązowe są),
  • całość przeszyta na maszynie białą nitką
  • napis miłość z szablonu literowego, takiego co to w linijce mam ;)


to chyba tyle :)

8 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Wygląda super, tylko mam nadzieje, że nie jest bordowo-pomaranczowy hahahahaha mam nadzieje, że to kolory przekłamane, bo inaczej biada Twoim scrapowym papierom oj biaaaadaaaa hahahahahahahahha
Zdjęcie prześwietne :)

magdalena pisze...

bordowo pomarańczowy hmmm nieeee!!! a wydawało mi sie ze jak robie w słoneczny dzień wyjdzie dobrze... sztuką jest zrobic zdjecie zeby nie byly przekłamane kolory chyba..

jest taki jak powienien ;)

truskawkaM pisze...

zdjeice rewelacja ! a scrap :O chywyta za serducho :) sliczny i z takim duchem -bomba ! :)

Bea pisze...

Ślubne widziałam już, a w tej oprawie - super! No ale tak bez rub ona...??? hehe
Widzę, że nie tylko ja przemycałam zdjęcie do Ulowego albumu ;) heheNo dobra, Ty nie przemyciłaś, dałaś je na froncie ;) hah

Bea pisze...

A Z OKAZJI DNIA DZISIEJSZEGO _ SAME DOBRE MOCE DLA CIBIE MADZIU!!! :)

Babsko pisze...

wszystkiego NAJ NAJ :*

niech WENA będzie z Tobą {kiss kiss}

magdalena pisze...

wielkie dzięki za pamięć dziewczyny!

finnabair pisze...

śliczny, naprawdę śliczny wpis!!! złapał mnie i trzyma mocno!!!