czwartek, 10 lipca 2008

tak się rodzi plotka.

dawno temu postanowiłam zescrapować matyldowego bloga. tego samego dnia jednak oprzytomniałam, zrozumiawszy, ze jest to nie mozliwe, biorąc pod uwagę ilość postów tam i moje tempo scrapowania..

mam jednak nadzieję, ze choć troszkę uda mi się wyscrapować, z matyldowych starych zdjęć...

oto jedno z nich..

kiedyś dzieciaki z naszego bloku zaczepiły nas na ulicy.
- a dlaczego matylda jest taka ciemna, a pani taka biała?
- ona tak po tacie.
-a to ona ma TATĘ MURZYNA!!!??






wielkość tradycyjnie 20x20,

użyte materiały:

papier z zestawu od kamaftut, farba akrylowa biała i turkusowa, napisy z wytłaczarki dymo na taśmie dymo, stempel zawijas AL, kalkomanie magnolia

2 komentarze:

Rydia pisze...

Świetny scrap, super kompozycja... a co do tych dzieci i ich pytania to normalnie ,aż się pośliniłam ze śmiechu...ha ha ha
Pozdrawiam serdecznie

a.batory pisze...

bossski pomysł
Matylda przeurocza a cera hmmmm no do pozazdroszczenia ;)