środa, 4 lutego 2009

coraz bardziej mi się podoba..

...ta zabawa z digi. jednym okiem oglądam film, a drugim scrapuje. nie ma bałaganu, nie trzeba niczego sprzątać... wczoraj przysiadłam i zrobiłam najpierw digi, a potem jak okazało się w na polsacie leci CSI to scrapnęłam sobie jeszcze reala. tylko fotki nie mogę strzelić, bo.. ślubny zabrał mi chyba na wyjazd kabel od aparatu. i nie mam go jak podłączyć, żeby zgrać fotki.

póki co moje kolejne:





credits:
napis- elegant wordart by bethany
tło i wszystkie inne dodatki JAELOP DESIGNS

i oby do piątku! wybieramy się z małą na weekend nad morze. do sanatorium, w którym przebywa aktualnie ślubny. najbardziej cieszę się z basenu, bo mała już dawno nie pływała ;) ciekawe czy jeszcze potrafi :)

pozdrawiam cieplutko w ten mroźny poranek.

ps. u nas spadło dziś w nocy 10 cm śniegu.. może wytrzyma do 13 to pójdziemy na sanki!

1 komentarz:

Barbarella pisze...

No Kochana :) Super !!!