poniedziałek, 1 grudnia 2008

Uśmiech jest...

najwierniejszym odbiciem duszy ;)

oj tak tak ;)

scrap na konkurs forumowy.

wytyczne były takie:


Wykonujemy scrapa formatu 30x30.
Nie ma wymagań co do stylu czy techniki jednak na scrapie musi się znaleźć:
  • minimum 3 rodzaje wstążek
  • 10 guzików
  • 4 rodzaje papieru (nie muszą być ozdobne)
  • 5 bradsów
  • stemple (bądź jeden stempel)
  • przeszycia -maszynowe bądź ręczne
  • Jedno lub kilka zdjęć.
No i udało mi się zdążyć przed 24 ;) Nie wiem tylko czy do końca udało mi się spełnić te kryteria...




buźka!

6 komentarzy:

Zielona pisze...

Fajny :) :)

Yoasia pisze...

bardzo mi sie podoba... i ten poprzedni z Matylda tez.

zreszta obie jestescie cudne:)

truskawkaM pisze...

świetny ! prosty i wymowny :) i jak dla mnie seplenione wszystkie wymagania i to jeszcze w stylu c&s :)

Bea pisze...

Madzia, ciągle czasu brak, ale na szybko
piszę:
MAGA mi się podoba ten obrazek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUPER OSIEM!

elka pisze...

Bardzo ciekawe prace

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Fajne bardzo mi się podoba!