czwartek, 9 kwietnia 2009

Szukam projektanta!!!!

Dziewczyny!!

Moja bardzo dobra kumpela Polka otwiera w Hiszpanii działalność ślubną. Będzie organizowała sluby i wesela i do tego bedzie miała też sklep ślubny. Kartki, zaproszenia, księgi gości i inne z tematem związane. Oprócz masowych będą też te ręcznie robione. I teraz jest na etapie poszukiwania projektantek/ projektantów także w Polsce.

Byłby ktoś chętny?

Jeśli tak proszę o kontakt , a ja prześlę do niej namiary. Spokojnie osóbka godna zaufania ;)

Być może znajdzie się jakaś chętna?

Pozdrawiam goroąco i przedświątecznie :)

2 komentarze:

UHK Gallery pisze...

Joł joł, napisałam priva w tej sprawie :*
Swoją drogą puśc mi strzałkę na gg, co? bo straciłam wszystkie kontakty i Cie nie mam...

Agasia pisze...

Przez przypadek trafiłam na stareńką wiadomość w sprawie projektów ślubnych, jeśli sprawa jest aktualna, proszę o wiadomość na mojego priva pracownia.agasia@interia.pl
pozdrowienia agasia